Negatywne konsekwencje dla rynku prosumenckiego mogą pozytywnie wpłynąć na rozwój fotowoltaiki w Polsce – wywiad z Prezesem Polskiego Towarzystwa Fotowoltaiki dr Stanisławem M. Pietruszko
Marek Reszuta, 03.12.2021 r. godz. 20:05
Dr inż. Stanisław M. Pietruszko, absolwent Politechniki Warszawskiej Wydziału Elektroniki, doktorat University of Bombay, alumni University of Cambridge (UK), nazywany w środowisku „guru polskiej fotowoltaiki”, prezes Polskiego Towarzystwa Fotowoltaiki, twórca i koordynator Centrum Fotowoltaiki przy Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej, członek Komitetu Sterującego Europejskiej Technologicznej Platformy Fotowoltaicznej, ekspert Sejmu i Senatu.
Strona wykorzystuje pliki cookie do poprawnego działania, dopasowania interesujących Cię treści oraz do analizy ruchu w niniejszej witrynie. Pliki cookies możesz samodzielnie usunąć lub nie wyrazić zgody na ich umieszczenie na Twoim urządzeniu.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić doświadczenie użytkownika podczas korzystania z jej treści. Pliki cookie, sklasyfikowane jako wymagane, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również opcjonalnych plików cookie, które pomagają nam analizować i rozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie, jednak rezygnacja ta może wpłynąć na wygodę przeglądania.
Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny. Kategoria ta obejmuje wyłącznie pliki cookie, które zapewniają podstawowe funkcjonalności i zabezpieczenia witryny. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.columns="cookie,duration,description"]
Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze doświadczenia użytkownika.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o wskaźnikach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających w witrynach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.