Firma Mitsubishi Motors Corporation (dalej Mitsubishi Motors) otworzyła nową fabrykę lakierów, w którą zainwestowano 12 miliardów jenów. Nowa fabryka lakierów jest jednym z największych tego typu zakładów w Królestwie Tajlandii. Dzięki zautomatyzowaniu głównych procesów lakierniczych, zaawansowanej technologii i zastosowaniu paneli fotowoltaicznych udało się zwiększyć wydajność produkcji i zmniejszyć obciążenie środowiska.
Nowoczesna i przyjazna dla środowiska technologia pozwala zmniejszyć emisję lotnych związków organicznych o 50 procent w porównaniu ze stanem dotychczasowym. Co więcej, oczyszczalnia ścieków umożliwia recykling wody i ogranicza jej zrzut o 50 procent. Firma Mitsubishi Motors Thailand zainwestowała również w panele fotowoltaiczne, które pozwalają ograniczyć emisję CO2 o ponad 1700 ton rocznie.
W ceremonii inauguracyjnej uczestniczyli Ich Ekscelencje Suriya Jungrungreangkit, minister przemysłu Tajlandii, Kazuya Nashida, ambasador nadzwyczajny i pełnomocny Japonii w Królestwie Tajlandii oraz inni goście.
„W Mitsubishi Motors mamy głębokie przekonanie o konieczności zwiększenia wydajności i jakości produkcji, a także przekształcenia naszej działalności pod kątem zrównoważonej przyszłości” – powiedział Takao Kato, prezes i dyrektor generalny Mitsubishi Motors. „Wprowadziliśmy Pakiet Planów Środowiskowych, w którym określiliśmy nasz cel, jakim jest ograniczenie do roku 2030 emisji CO2 emitowanego przez nasze nowe samochody i zakłady produkcyjne o 40%. Z pewnością działalność biznesowa w Tajlandii odegra ważną rolę w osiągnięciu naszego globalnego celu.”
O MITSUBISHI MOTORS:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” – połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.
© Materiał chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą lub podaniem nazwy wydawcy Marketing Relacji Sp. z o.o.